Day 13

Day 13 – This week

Måndag: satt från söndag natt på bio med Chaki, sov till 15.30, kollade på luciatåg på nic och bakade lussekatter och pepparkakshus.
Tisdag: tränade, sydde på klänningen med mamma, köpte julklappar och fikade hos Ida och sov hos Chaki
onsdag: jobbade sex till tre, hade terminens sista och bästa sånglektion, tränade och sydde mer mer.
Torsdag: (idag) jag har precis ätit frukost, ska snart ixa mig tror jag, sen kommer mamma och vi ska sy. Ikväll ska jag ha körkonsert i Maria Kyrkan.
Fredag: ska jobba sex till tio, baka med ida resten av dagen, på kvällen ska jag på fest med Chaki. :D
Lördag: ingen aning, antagligen sova länge..
Söndag: vet inte heller, men vid 4 tiden blir det julfika hos Ida och Marcus.

that´s my week. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0