jag ska aldrig ignorera dig igen.

Hej! Idag hade jag bara dans i skolan, vilket betydde att jag slutade kl 09.50, så när den lektionen var avklarad, gick jag hem och puggade lite sen åt jag lunch med papi. Efter en stund kände jag mig rastlös och tog en runda på stan. Hittade två tröjor.. likadana men olika färger och prickar.. jag kunde verkligen inte bestämma mig för vilken färg jag skulle ta, så jag mmsade en bild till Chaki som svarade att han tyckte den blå var finast.. Han har så bra smak, så det är super att fråga honom om sådana råd. ^^ Så den köpte jag..


Sen fikade jag med Anna, vi har inte setts på hur länge som helst känns det som, så det var jätteskoj :)
Fick en 19års present av henne. Två urfina muggar och en söt kylskåpsmagnet! <3 tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0