Onsdag.. känns som torsdag.

Idag var jag på min första körlektion på körskolan.. Det gick ganska bra och jag var verkligen lättad över att läraren var trevlig.. För efter ett samtal med honom förra veckan då han inte ens sa hejdå, var jag lite skeptisk till honom och tänkte.. det går väl att byta lärare ifall det inte kommer fungera? Men de är ju där för att hjälpa en och då kan de inte sitta och vara otrevliga liksom.. Vore lite udda.. Men en (av många saker) som jag måste lära mig när jag kör är att ta det lugnt.. jag gör allting lite för snabbt och då blir det lätt fel.

Ikväll ska jag träffa några tjejkompisar och vi ska ut och äta någonstans.. Anna och jag tänkte att vi kunde samla ihop några tjejer som inte känner varandara så bra, kan vara kul att lära känna nya personer. Anna och Emelie har träffats ett par gånger, men känner inte direkt varandra.. och jag känner inte Elin (annas komis) osv. :) Hoppas att det blir kuul!

Nu ska jag dricka mitt jordgubbste och göra ett delprov på körskoleinloggningen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Gick permiärkörningen bra? :) Måste kännas skönt att ha lektion 1 avklarad, minns själv att det var lite nervöst! Hoppas att ni får en mysig kväll!

2010-02-24 @ 15:38:06
Postat av: Niwatorii

Ja, det gick bra! HAn var som sagt trevlligare än jag trodde att han skulle vara, hehe, så det var ju bra :)

Tack! ^^

2010-02-24 @ 23:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0