Pizzaaaa

Igår, (skriver väldigt ofta dagen efter) så åkte jag och mamma till Helsingör! En mysig sak man kan göra en dag liksom. Vi gick i alla fall in på en restaurang som ligger på en liten gård.. Vi har ätit där förrut och det är alltid lika gott. Min lunch blev en vegetariana! HUR GOD SOM HELST ;) tack för en mysig dag mami.




på kvällen åkte (fick skjuts av pappa) jag hem till Chaki.. Han skulle till skolan idag så vi sov ganska snart och vaknade redan klockan 6, sen snoozade vi fram till kl 07.15 haha <3 mysigt.
han är så söt.

Idag, när jag kom hem från honom åkte jag och Veronica till Malmö och träffade vår kusin Ninna! Så himlans skoj.. jag har inte träffat henne på 5 ÅR! Så det var verkligen kul. Vi åt god soppa, bröd som hon bakat och fruktsallad med te till efterrätt. ^^ NU är vi hemma och vi har också tränat intensiv.. SNART måste jag fixa lite bilder till NIWATOOOORIII-boken.

godnatt.

Kommentarer
Postat av: JENNY

Ja, jag får se hur jag gör.. Är ju så jobbigt om man ångrar sig :c

2010-02-24 @ 08:41:42
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0