Yesterday

Igår startades dagen med en frukost på Espressohouse med syrran, Ida och Marcus. Som vanligt så tog vi alla varsin klassiker, bestående av scones, pålägg, te/kaffe, juice. gottgott! Efter det stack jag hem till mami, och vi drog nästan på en gång till Väla. Mitt ärende där var egentligen bara blondering, men det blev lite mer än så! Jag köpte nämligen ett par vårskor :D Har letat ganska länge efter ett par fina skor med lite högre klack som inte bara används till fest, och ett par såna hittade jag då..
De till vänster är mina.

De andra var också grymt snygga ^^ men lite väl dyra.

På kvällen gick jag och Emelie på en körkonsert, som en tjej i vår parallellklass ordnade som projektarbete, det var fint.. efter det gick vi till OJ, jag köpte 0.5 kg vindruvor och cashewnötter.. mums, så gick vi hem till henne och hängde med Mochi. :P (Emelies katt)


Mysdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0