05.45

Har fortfarande jullov och behöver inte gå upp särskilt tidigt, men idag och nu är klockan 05.45 och jag är klarvaken! Har legat och vänt på mig ett tag och kan verkligen inte somna om. Hade ställt klockan på 08.00, så det är ju om två timmar. Funderar på om jag ändå ska försöka vara uppe och inte lägga mig om en timme. Somnar man då istället, så är man ännu tröttare vid 8 sen. :s Aja papi går väl snart upp och äter frukost så :)
Hade en lustig dröm inatt, jag drömde att min syster gav mig tre små stenar som hon målat på... Den ena var blå med två små ögon och en ledsen mun, den andra var också blå med två små ögon, fast med en glad mun, och den tredje var blommig med två små ögon och en likgiltig mun... hmm, vart kommer det här ifrån? Hur kan jag drömma en sån här grej? Alla drömmar kanske inte måste ha med ens vardag att göra... vet inte?...

Kommentarer
Postat av: Ida

Om man nu ska tro på drömtydning;



STEN - Solidity, strength, foundation, steadfastness in the face of storms, problems, emotions. The rock has often symbolised security, refuge and protection on the physical or social level.



ANSIKTE - Liknande fasad, men i drömmarna ofta symboliserar ett yttre uttryck för inre känslor, ibland omedvetet. Men det är oftast den del ses av andra, om ni är medvetna om det eller inte. Det kan också innebära att du står inför något. eller några problem, är i konfrontation med det



BLÅTT - kommunikation



Ha en fin dag i dag! Har du lust att kika efter nagellacket Black Cherry? :) <3

2010-01-05 @ 08:54:43
Postat av: Veronica

Jag har väl stormiga humörsvängningar ;-) Haha!

2010-01-06 @ 16:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0