Årstidsvägen

Idag efter skolan var jag och mamma på äventyr i Ängelholm för att titta på möbler, sen hade vi även bestämt att vi skulle äta på ett gästgiveri, men så var jag inte alls hungrig vid den tiden så vi åkte vidare till Laholm och gick runt där en stund! Sen åt vi på en restaurang som heter "Annabelle", jättemysig. Jag åt laxfilé och potatis.. mucho gott.. mamma åt nåt kött som var lite segt tyvärr.. Efter det åkte vi och tittade på huset som mamma och pappa bodde i innan vi barniqus kom till! :3 Jag fotade vägnamnet:


Men nu är jag hemma igen och efter att ha lyssnat på Tina Turners "Simpley the best" på högsta volym i bilen så växte mitt intresse för hennes musik.. haha, sitter och lyssnar hysteriskt nu! X) Ska snart lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0