banananan

oooh, jag ringde till vårdcentralen, hamnade i könummer tio. När det äntligen blev min tur så berättade jag hur det var. bla bla, hit och dit. sen gav hon mig en tid på torsdag em. så segt att vänta till torsdag liksom -.- men men, inte mycket att göra. Är så extremt trött, att jag inte vet vart jag ska ta vägen. skulle kunna sova hela dagen :s jag vaknade inte ens av väckarklockan imorse, och jag brukar tillochmed vakna mitt i natten ifall jag får ett litet sketet sms. Så pappa kom in och väckte mig 20 min senare än jag hade tänkt stiga upp. Och jag la mig inte sent igår, jag var hur trött som helst då med, så jag tog en ansiktsmask och la mig på spikmattan, tills jag blev ännu mer dosig och trött, sen somnade jag och veronica (som sov över) pang boom! ikväll ska förhoppningsvis Chaki komma hit en stund och göra mig lite lycklig. Vi får se om han inte har nåt annat å göra. Nu måste jag försöka få tag på pappa, sen är det skolan som gäller.. hej svej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0