Cdställ (inlägg 100)

För några kvällar sedan städade jag bland mina skivor som bara stått uppstaplade i högar i min bokhylla hur länge som helst:


Och dagen efter hängde jag upp mitt nya cdställ!
Ska kanske hänga upp ett till (har extremt mycket skivor till än de som är i cdstället)


Känns skönare att ha ordning på sina skivor.

Nu till en annan sak. Ikväll ska jag och Chaki gå på bio och se "Sherlock holmes", tycker att den verkar så spännande ^^ Alla som jag vet har sett den säger att den är bra. Skulle vilja se Avatar nån dag sen också.

Och jag fick föresten reda på att man inte alls behövde kunna spela något biinstrument, på tal om skolan som jag ska söka till. Det är ju superbra, man kan alltså lära sig spela ett sådant under tiden man går där istället. Så nu kanske det inte är helt omöjligt för mig att börja där sen i alla fall. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0