Kent

Sitter och lyssnar på KENT, och har ont i magen som vanligt. VARFÖR?

glutenallergisymptom:
● trötthet
● diarré, gaser och buller i magen
● viktnedgång
blåsor i munnen
● värk i skelettet
svårigheter att få barn.

Jag känner mig jättetrött mesta dels av dagarna. Har ont i magen då och då varje dag. har gått ner otäckt mycket, ställde mig på vågen imorse och då stod den på 44,5. :( så jäkla läskigt. Har ont i kroppen hela tiden.

okej, de här olika symptomen som jag har, kan bero på nåt annat. Jag och Chaki har haft det lite sharvligt (haha, stavning?) den senaste tiden och jag vet om att det är därför jag känner mig nedstämd och ensam.. men jag känner ändå av en trötthet som är så lustig och jag har inte ens orkat fundera på att träna på över en vecka. Jag känner mig överbelastad av tankar om skolan och att jag ska hinna med allting. Detta tyder på stress, och det kan kanske vara därför jag har ont i magen, men jag ska iallafall kolla upp det.. ska ringa en doktor imorgon.

Fick Kents nya skiva, Röd, i present av Ida och Marcus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0