Mitt 2009 (Maj-Augusti)

Maj: Farmor fyllde 95! (bild från vintern 08)


x Det hände inte så mycket mer i Maj månad mer än att det var riktigt varmt.

Juni:
x Fick mitt allra sista skolsommarlov :,)
x köpte Myvizbiljetter
x Firade midsommar med imo kävlinge.
x jobbade tre veckor på IH.
x Tog massa fina bilder:


Juli:
x Åkte till Eskilstuna och firade farmor i några dagar.


x Tränade som en galning, (var duktig) X)

Augusti:
x Älskling åkte till Thailand :(

x Jag och Veronica åkte äntligen på våran Greklandssemester.

x Sen åkte jag till Stockholm med Louise


x Efter det väntade ännu en helg i huvudstaden, denna gång med Annnnis
x Älskling fyllde 20 år! (i Thailand)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0