sista dagen som 18-åring

Hej, det var ett tag sen jag bloggade osv. men det har sina skäl och jag tänker inte skriva nåt om det. Det blir så tråkigt att läsa då!! :) Idag har det iallafall varit min sista dag som 18 åring. Jag har inte gjort nåt speciellt, har haft ont i magen hela dagen och varit hemma. Men tack vare det så har jag haft tid att plugga och göra sånt som bara måste bli klart! Så det kändes ändå ganska skönt att stanna hemma. Har bland annat läst ca 14 kapitel i den boken som jag ska vara utläst på fredag.. har alltså 23 kap kvar :s känner mig en aning stressad fortfarande. Har pluggat på lite annat gojs också!

Ehm, träffade Chaki en stund också, (när jag kände mig bättre) kände att jag behövde lite luft.. Det blir så instängt att sitta inne en hel dag, och det känns även jobbigt att inte träffa Chaki.. Hade inte träffat honom sen i lördagseftermiddag, innan jag stack hem efter att ha sovit hos honom. >.< sååå lång tid :( Så jag känner mig lite lättare nu, efter att ha fått pussa lite på honom :3

Så fort jag blir lite kryare och mindre darrig ska jag börja blogga på riktigt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0