Spikar i ryggen.

Har varit en ganska lugn dag idag. Vaknade upp av en massa pussar hos Chaki, begav mig hemåt ca 40 minuter efter det, sen gjorde jag inget speciellt vettigt. Fikade med syrris vid fem-tiden, och nu har jag legat på spikmattan i 20 minuter.... mmmm, så skönt! Först gör det ont, sen blir man bara så otroligt sömnig och känner hur värmen sprider sig från ryggen till hela kroppen. Underbart, skulle kunna ligga en hel timme, men tror det får dröja ett tag, så att ryggen "vänjer sig". Det bästa är ändå att ligga i en säng, ligger man på ett golv (såhär är det iaf för mig) så svankar ryggen så mycket att den mästa lasten blir på svanskotan och axlarna, inte så skönt. Tycker att det ska vara jämnt över hela ryggen.. Sen finns det ju såna där spikkuddar. Undra vad man ska ha dem till? Hur anväder man en sån? Verkar obehagligt. :s

Aja, see u.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0