Cheap Monday

Hej!

Kan börja med att berätta att jag köpte världens minsta och snyggaste shorts igår, Cheap Monday 400:-, Jag hade dock lite kvar på mitt presentkort från TRETTON, så de kostade endast 250:- för min del :) Bild finns längre ned i inlägget.

Har varit på både körlektion och utbildningskontroll idag. Vaknade klockan 07.20 hos Chaki. Var jättetrött, och han var så söt så jag ville egentligen inte gå upp. Men eftersom första körningen började 08.05 var jag tvungen. Var så himla trött på lektionen. Men piggnade till lite när jag skulle ha utbildningskontrollen. Utbildningskontrollen är som en liten uppkörning. Det gick bra och jag fick 4 hjärtan av 5. hahaha :) Känns bra, fast det hade varit bättre om jag inte gjort de små felen som  jag alltid gör. Några småfel i stora rondeller, lite för snabbt växlande vid trafiksignal. Ungefär det. Men det är bara att köra mer. Ska köra med pappa ikväll. och imorgon har jag lektion igen. Om två veckor är det teoriprov och uppkörning. Hoppppas hoppas att jag klarar det!! Förstå så skönt. Så skönt att slippa tänka på det så mycket. Och inte behöva gå upp så tidigt varje morgon ;)

Snart ska jag träffa Anna för en lunch i stan. Får se vart vi tar oss. Börjar bli hungrig nu!

Hörs senare.
jubjub


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0