Ess-King

Åhh, vad ska jag göra ikväll? Vad ska jag göra inatt? Sova kanske? I min säng? Nej, jag vill inte sova i den sängen.... Jag vill sova i Chakis säng för den har mycket mer hemmakänsla än min. Okej, min funkar ifall Chaki är i den med mig. Men annars, och detta skojar jag inte om, sover jag jättedåligt i den. Jag kan vakna flera gånger under natten/nätterna, med känslan av att den är stor. Ungefär som ett stort hav. Ett kallt hav. Men i och för sig så spelar det också roll vilka lakan jag använder. Helt seriöst. Tycker att det är lite obehagligt att ligga i frasiga, nyköpta lakan. Om det är nytvättade är skönt. Men nyköpta och inte tvättade är ganska obekvämt. Känns ännu mer som ett stort, öppet hav då. Det kanske är så att jag är i behov av Chaki? Jag sover hos honom så himla ofta. Kanske sover hemma 1 dag av 7. Och då är det inte alls konstigt att jag vänjer mig vid hans. Men det är så underbart att sova med någon. Att liksom bli omhållen. HELT MUCHO FINT! Och både han och jag är viga så vi håller om varandra med benen och sånt också. På många märkliga sätt. Vissa gånger vaknar man till av att vi format en riktigt märklig sovställning. Mycket intressant faktiskt. Och visst kan det bli väldigt varmt att sova tillsammans. Men det tycker jag hör till och jag svettas hellre än fryser. En sak till som är bra. Ibland, eller när jag sover själv kan jag på något sätt vara rädd för att somna. Speciellt om jag lägger mig för att ta en tupplur mitt på dagen. Kan liksom vakna mitt i drömmen och tänka att jag vill vakna. Men det går inte. Jag kan liksom nästan öppna ögonen, men det går inte att röra på kroppen. Ush, det känns så himla instängt. Helt fruktansvärt. Sånt händer inte när jag sover på nätterna så ofta, men jag kan ändå inte låta bli att tycka att det är lite läskigt att somna. Men det bra med det är att det aldrig händer när jag sover med honom. Tanken flyger inte ens förbi.

Hoppas inte att detta inlägget var allt för dystert och sentimentalt. För det var inte meningen i så fall. Jag känner mig bara lite ledsen över att jag inte kommer träffa Chaki förens på fredag. Jag vill liksom vara hos honom nu nu nu nu och mest hela tiden. För han är så himla mycket Chaki. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0