Rååwsaa.

Heej!

Hmms, vädret är inte så himla fint idag. Ser ut som att det ska bli åska. Inte bra inte bra. I vilket fall så ska jag ha halkkörning imorgon. Hoppas att det går bra. Ida sa att man knappast kan göra fel så jag hoppas att jag inte gör nåt fel. skulle vara lite pinsamt. Emelie gjorde fel när hon hade halka, så hon fick göra om nåt moment. Men aja, det blir säkert bra.

Idag har jag inte gjort nåt speciellt, varit hos ChakrisVakris. Vi kollade på film, Rika vänner, och bara chillidillade. Nu är jag hemma, och ska snart ta en hamnspromenad. Kanske en frusen yoghurt också? Eller jordgubbar? Detta kanske är löjligt, men jag kollade upp hur mycket kalorier 1 liter jordgubbar innehåller. Blev skitförvånad, ca 200 kalorier :O hahaha, helt knäppt. vet inte om jag tror på det. Tycker att det låter ganska mycket. jorgubbar är väl typ bara vatten? tsss. Strunt samma, jag tänker kränga såna hela sommaren ialla fall.

Här får ni en bild på mig i min klänning som jag köpte i India land!


jubjub.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0