Summersun

Hejhej!

Lördag idag, och skönt väder! Vaknsde hos Chaki, som skulle iväg och jobba. Så vi promenerade ner till stan tillsammans. Har inte gjort speciellt mycket, bara joggat i skogen, och ätit jordgubbar! Herregud vad jordgubbar jag ätit hittills i sommar. Säkert 30 liter! hih ♥

Har även en jordgubbsplanta på min balkong


jordgubbar är det bästa som finns. hoppas att det finns jordgubbar i Thailand om jag och Chaki åker dit i December. Annars får jag nöja mig med den underbara thaimaten i en månad ;)

jubjub.

Kommentarer
Postat av: Veraaaaaaaa

Jag var nära att ta en häromdagen... men tänkte två gånger, hehe. Nu ska vi ut, varför är inte du här?? Partyyy!!!!!!!

2010-07-03 @ 23:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0