do you want to marrie me?

Hej! Vi skippar -tycka-synd-om-mig-pratet- och går in på smycken! Åhhh, okej.. jag älskar verkligen smycken.. Speciellt armband och ringar. Halsband är fint, men jag vet inte.. trivs inte jättebra i det faktiskt. bara ibland, kanske till fest. Känner mig kvävd på något sätt. Iaf, jag håller på och letar efter fina ringar att bära. Saken är den att jag är lite snål när det gäller smycken. Jag tycker seriöst att det är allllldeles för dyrt att köpa en ring över 100:-, till och med det är lite dyrt tycker jag. Jag hittar ständigt snygga ringar, men köper dem aldrig pga att jag tycker priset är för högt. När jag och pappa var i Malmö i våras, hittade jag snyggaste ringarna någonsin inne på Tjalla malla.. De kostade dock 195:- och de fanns i såååå så många färger att jag varken kunde bestämma mig eller inse att de var värda priset. Ångrar mig ganska mycket nu, men jag tänkte att jag skulle ta en titt på Tjalla malla i Stockholm. Ifall vi hinner till Söder, för jag tror att affären ligger där nämligen. Fick 500:- i presentkort där av min syster i studentpresent. Men vi får se :)



jubjub.

Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar också ringar, men hittar sällan någon som känns helt rätt. Gillar dock de större varianterna. Får kanske också rota igenom Tjallamallas glasmonter med ringar. Japp, Tjallamalla ska ligga på söder. Tror faktiskt jag var inne där när jag var uppe och hälsade på J bland de första gångerna. Hoppas förkylningen ger sig och att ni får det fint i Stockholm/bröllopsyran. Kram

2010-06-16 @ 19:00:09
Postat av: Vera

Bästa studentprellisen, hehe :-). Hoppas du hittar något fint. Jag hade också velat se bröllopet live, coolt faktiskt. Vi rings i veckan. Puss!

2010-06-16 @ 19:10:22
Postat av: niwatorii

Ja, nai äor foör soöta tjajoR! <3 ;P

2010-06-16 @ 20:25:52
Postat av: mams

finfina ringar värt sitt pris!! särskilt den med många pärlor i mitten

2010-07-09 @ 22:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0