Fever fever, leave my heart alone...

Hej...

Jag har fått feber.. Känns inte helt okej! Sov hos Chaki i natt och igårkväll när jag kom till honom kände jag mig frusen och fick låna en mysig tjocktröja av honom. Sen fick han ta hand om mig på lite olika sätt... På natten vaknade jag upp 1000 gånger. Chaki sa att jag var lite varm osv.. plus att jag hade sjukt ont i halsen när jag svalde. Under natten svettades jag enorma mängder och frös otroligt mellanåt. Sen på morgonen gick jag upp och tog två alvedon, la mig och sov igen.. Vid 10tiden sa Chaki att jag var jättevarm.. Jag sov till typ 13.30.. hade ont i hela kroppen, och ville helst inte prata.. Mami hämtade mig vid 15.30, nu är jag hemma och är hur trött som helst.. Känner att febern kommer vara kvar minst ett dygn till. På torsdag åker jag och Anna till Stockholm.. :( Jag vill fasen vara frisk då!!!!



Kommentarer
Postat av: Vera

Lilla sjukling :-(. Jag kommer förbi imorgon så får vi säga hejdå innan du far till Stockholm. Hoppas att du känner dig bättre till dess. PUSS!

2010-06-14 @ 20:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0