igår, idag.

Heeeej!

N anar inte vilken underbar dag jag hade igår! Och natten var helt otrolig också! Fullständigt helhäftig! :D Jag kom hem vid 6 imorse, efter 5 timmars hyperdans på Tivoli, Tempel och Cardinal! Cardinal var härligt. Gillade verkligen musiken och danstempot. Tempel var väl ok. Tivoli var bra till viss del. Speciellt Vinylbaren... En dum sak som  gjorde att mitt firande inte blev fullt perfekt var att min mobil blev stulen! Så himla ledsen blev jag. Grät i säkert en kvart tills det kom fram en kille och tröstade mig. - Varför är du så ledsen? Du ska inte gråta nuuuu, det är ju studenten! osv. snällt. Sn hittade jag mina friends igen och hängde med dem istället. Vi dansade verkligen in i sista låten! Nej! Nu är klockan fem sa dj:n och stängde av musiken! Ont i fötterna som vi hade gick vi till knutan och häckade.. Sen gick jag hem och åt knäckebröd med lax, romsås och grönaker! Så goooott! Vaknade igen vid halv tolv.. vid 16 tiden var det kakkalas hos systeryster som fyller 27. Snart ska jag till Chaki. lägger in bilder imorgon.

jubjub.

Kommentarer
Postat av: Vera

Sweetheart! Tack för fint firande på min dag, och de fina prellisarna. Ska jag börja använda på direkten :-). Boken blir skön sommarläsning. Vi ses! PUSS!

2010-06-13 @ 17:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0