ni vet en sån där ont i magen dag.

Hallå hallå!

Idag vaknade jag upp trött och dann hos Chaki, vaknade precis den tid jag tänkt att jag skulle vakna utan att jag ställt någon väckarklocka! Ha! Det ni. häftigt, o ja. halv tio var den tiden som jag planerat! OCh Chaki sov djupt, men efter att jag kissat och satt på mig mina kläder var jag tvuuuungen att väcka honom, men bara litegrann, för att pussa hejdå och sådär. oouf, han är så söt när han sover. Ni skulle bara veta! I vilket fall, jag ringde papi för att be om att bli hämtad. Regnvädret var inte att tala om jag jag vill helst inte att min nya skinnjacka ska bli prickig av nåt dumt regn! Vid hlav 12 hade jag körlektion. Det gick faktiskt mycket bättre idag än vad det brukar. Börjar känna mig säkrare i trafiken. Resten av dagen har ägnats åt att äta sallad i mängder och köpa massa mat och godis till studenten. Har dessutom haft den där ont i magen känslan som man får av *kvinnogrejen en gång i månaden* har fasen inte haft mens på 1,5 år pga mina p-piller. Varför får jag det nu liksom?? Riktigt skumt.



jubjub.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0