Plz

Det ser inte ut att vilja ge sig.
har provat ALLT!

x strepsils och mucoangin
x nässpray
x alvedon
x skedvis med honung
x glass
x varmmjölk med honung
x te med honung
x dusch och fotbad
x vicks salva

Någon som har ett annat tips? Eller är det helt enkelt så att jag bara får stå ut och vänta?
En sak som jag är lite rädd för är iaf det kommer bli värre när jag är i stockholm?!
Jag har iochförsig varit hemma hela dagen idag och tagit det lugnt, även igår och i förrgår...
Så borde jag inte bli bra snart? Ska ta det väldans lugnt imorgon också. Bara tågresa, sen opera.. Inget annat.

jubjub.

Kommentarer
Postat av: Haren

1. Ta en klyfta vitlök. Hacka denna i småbitar.



2. Ta två citroner och pressa dessa i ett glas.



3. Ha en stor sked honung.



4. Lägg vitlöken i munnen.



5. Skölj ner med citronen.



6. Ta den stora skeden honung i munnen.



OBS: Citronen och vitlöken får inte vara i något varmt då du tar bort många nyttiga ämnen.



7. Lägg dig ner framför en riktigt bra film som är avkopplande.



8. Slappna av.



2010-06-16 @ 18:14:20
Postat av: Haren

Jag glömde en sak. Ät något gott och proteinrikt till kvällsmat.



Pannkakor är en bra rätt då du har ägg i den. Och de flesta gillar det också.

2010-06-16 @ 18:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0