Stockholm in our heart.

ååååh! Nu åker vi snart mot Stockholm. Ska bli så himla underbart och roligt. Jag Älskar Stoockholm. Älskar med stort Ä. ♥ hahaha, när Chaki frågade vad vi skulle göra i Stockholm var det en av mina fina förklaringar. Jag älskar Stockholm. I vilket fall. Näsan är inte täpp längre, MEN, jag har listat ut att jag har halsfluss. (halsfluff, hihi) och det känns ganska bra att "veta" det, för Annas mamma, som är docktor, har skickat med henne pencilin, och kan till och med skriva ut ett recept på mer ifall det skulle behövas. Så himlans bra ju. Vilken tur jag har! Så jag ska börja ta lite nu direkt när jag träffar henne på knutan. Sen fortsätta så länge som man ska. :)

Hoppas att ni alla får en fin helg, ska försöka blogga i storstan (om det finns internet på hotellet vill säga) Men annars så hörs vi när jag är i HBG igen. puss

jubjubjubjub ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Ha det så roligt och var rädd om halsen! Hälsa Anna! Kram!

2010-06-17 @ 07:49:44
Postat av: Vera

Ingen alkohol om du äter pencilin (eller hur det nu stavas...) ;-). Puss hjärtat och kram till Anna!

2010-06-17 @ 23:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0