STUDENTEN!

FÖR IMORGON TAR VI STUDENTEN!!!!
STUDENTEN STUDENTEN STUDENTEN!

Har bakat nästan hela dagen! vaknade hos Chaki som skulle till skolan. Jag gick hem och åt frulle med papi, sen träffade jag ida för en tidig fika. Vi gick hem till mami och bakade brownies. Därefter har mami och jag bakat schackrutor och yoghurtbröd tills imorgon! :D Har haft körlektion idag också.. shit alltså, det går bara bättre och bättre. Börjar verkligen bli säker nu! :D

igår bakade vi syltkakor

 

hörs senare. jubjub.


Kommentarer
Postat av: Vera

Jag har också bakelibakat hela dagen (nästan) med vår fina svägerska till hjälp. Hon fick göra det tråkiga (baka ut degen i formarna, förlåt) medan jag gjorde det roliga, fyllningen. Nu sitter jag här och svettas i 250 grader för att ugnen varit på. Vilken helg det blir. Din student och min föllse. På söndag ska jag ta igen mig efter allt firande. Men detta är ej att tänka på nu. STUDENTEN är här, så jäkla coolt! Jag hoppas att din dag blir super på alla sätt och vis. Och tänk så många härliga gäster vi får :-). Blir faktiskt en och annan överraskning också. My sweetie, vi ses om en kvart typ. PUSS!

2010-06-10 @ 21:59:50
Postat av: mams

Ja det var roligt att få baka tillsammans med dig.Ska bli jättemysigt att få fira dig i morgon!!



Puss och lycka till i framtiden <3

2010-06-10 @ 22:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0