What a night!

Godmorgon!

Ni skulle bara veta vilken hemsk natt jag har fått stå ut med. Herregud alltså.. Jag har som sagt blivit väldigt väldigt snuvig. Blandar man snuvighet och snorighet med att sova så blir det ingen bra kombination alls. Jag sov hos Chaki i natt och vi hade hur mysigt som helst igår kväll. Men när vi väl bestämde oss för att sova var klockan ganska mycket, samtidigt som ingen av oss var trötta. Men eftersom vi var tvugna att stiga upp klockan sju idag, så fick det bli sängdags iallafall. Jag somnade förvisso efter ett tag, men vaknade ett flertal gånger då jag hade extremt ont i halsen, plus att näsan var totalt igentäppt. (förlåt, detta kanske är tråkigt att läsa om) FRamåt 5tiden imorse vaknade jag och var tvungen att dricka vatten. Helt krut torr i halsen. Det hjälpte lite, men hade fortfarande ont. Sen låg jag vaken till klockan sjuuuu.. i tvåtimmar alltså! Rena mardrömmen! Hade jag enbart varit sömnlös hade det inte gjort något. Men eftersom jag hade ett huvud som jag helst ville byta ut, så var det inte så speciellt kul. Nej minsann.

Nu till något annat. Jag är hemma och tänker stanna här precis hela dagen, imorgon åker viiiii! iiih, det ska bli så himla kul. Vi kommer upp ungefär kl.13... Sen sticker vi säkert direkt till hotellet. Och på kvällen, så ska vi gå på OPERA! heh! Vi ska se Tosca. Pappa och jag har sett den tillsammans en gång. Men det var på "bio". De sände direkt från Metropolitan i New York. Den här gången är det live på Kungliga operan. Ska bli så himla häftigt.

jubjub.


Kommentarer
Postat av: Amiranne

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-10-11 @ 15:07:28
URL: http://amiranne.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0