GReat

Söndagsångesten är faktiskt inte så farlig. Kan nog bero på att jag har haft en av de bästa helgerna någonsin. Har sovit hos baby tre nätter i rad och jag vet inte men det bara känns som att vi har kommit varandra så mycket närmre än vi var förrut. Jag är så kär!

Iaf, i fredags gick jag hem till honom ganska tidigt, och vi hade en fredagsmys kväll med ballerinakakor och filmmys, tror vi somna ganska tidigt. Sen stannade jag hos honom till kl.18 igår. Efter det traskade jag hem och fixade mig inför kvällens uteparty med tjejerna. Vid halv 9 tiden åkte jag hem till Ida på förfest, med cider och godis och vid 23 tiden gick vi ner i stan och satte oss på Bakom, som för övrigt var extremt dött. Vi gick istället vidare till Utposten, där det var betydligt mer ös. Drack massa goda cider och var lagom snurrig och glad när jag gick hem till Chaki kl.01.30, han tyckte det var roande när jag kom springandes med mina höga klackar i regnet.
VI stannade uppe till 5!!!! helt galet, haha, tillslut var vi så trötta att vi var pigga igen, men vi bestämde oss för att sova ändå.

Vaknade vi 13.30 idag, mös, duschade osv. sen kom hans bror och skulle låna några filmer och började prata om att han tyckte att jag och Chaki skulle åka till Thailand tillsammans. <3 Hade varit mysigt.

Tycker att låten passar bra till min helg <3 (electric - Melody Club)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0