låååång dag.

Hej och Hallå! Idag har varit en sån där dag då man vaknar och tänker - jag vill inte gå upp och jag orkar inte den och den lektionen - Men, jag hade tur, för dagen blev roligare än jag väntat mig. Jag vaknade väldigt tidigt, hade sovit som en stock hela natten och var inne i dröm som jag tyckte var så spännande, och jag hade faktiskt velat veta vad som skulle ha hänt ifall jag inte vaknat av den ysteriska mobilklockan som ringde vid 7. Jag steg iaf upp och åt frukost.. gröt och knäckebröd. Sen tog jag en dusch, klädde på mig, sminkade mig osv.

När jag kom till skolan hade vi kör, och jag satt och gäspade heeeela tiden. >.< hahaha. värdelöst att ha kör halv åtta på morgonen. menmen, efter det hade vi nutida konst,och den lektionen lyckades vara intressant idag, jag brukar tycka att den är helt okej, kul att lära sig om gamla målningar osv, men läraren är lite speciell.. Typ kommer in på sidospår hela tiden. På lunchen åt vi morotsbiff och potatissss.. sen hade jag dans.. det var kul och det var den lektionen jag var minst sugen på när jag vaknade. men det var kul och jag hängde med bra :D

Efter skolan, var det tänkt att vi skulle gå på bio med japanskgruppen, men de hade skickat in fel film från malmö, den dubbade versionen, och vi ville ju se den på japanska.. så de skulle fixa ett annat tillfälle. Mmi hämtade mig istället och jag följde med henne och tittade på tapeter och sånt, sen fikade vi i Råå.. baguette :P
Nu ska jag träna med Verisen.. bajbaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0