måndag efter lov.

Hej, kort skoldag idag! Skönt efter lovet, orkar inte dra igång för hårt... hehe, känner mig otroligt lat och skoltrött, inte alls bra. Efter skolan gick jag hem till mamma och åt en supergod sallad med fetaost, sparris, avokado och andra grönsaker.. och efter det gick jag och provade min klänning inför balen! :D Åh, den kommer bli så fiiiin.
Den är liksom, smal upptill, ända ner till där höften börjar typ och sedan lös, sen är den jättedjup i ryggen med korsade band :3 har bestämt tyg till schalen också, lite ljusare nyans av klänningen i genomskinligt tyll. Klänningen är för övrigt lila..
på em. fikade jag med ida, vi tog även en sväng upp på stadium, jag letar nämligen efter ett par tighta träningsbyxor och jag vill ha likadana som veronica, men jag hittar inga som sitter PERFEKT. Antar att jag kommer få leta ett tag till. Träffade mamma efter det, tog en sväng i några affärer och jag hittade några superfina plagg..

En riktigt snygg tröja med det här mönstret i nacke och ärm.


Strumpbyxorna är såååå min stil! Inte superbra bild dock.



godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Idlein

När kommer det fler Niwatoriiuppdateringar? Ses om en liten stund :)

2010-03-06 @ 17:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0