Påsklov men inga bilder.

Hallo! Äntligen lite lediga dagar, känns så skönt att "ha möjligheten" att sova ut lite, vilket jag faktisk inte alls har gjort, helt tvärtom, har lagt mig sent och gått upp väldans tidigt. Så vad har jag hittat på de senaste dagarna då? JO, i måndags var det party party hemma hos Emelie, hade riktigt roligt, trots att vi inte hittade på nåt speciellt.. Blev mest lite chill och snack. Skitroligt iaf. Igår, tisdag, var det tjejkalas hos Olivia i klassen, många trevliga typer från klassen osv. var där, var kul att höra historier om mystiska utomlandshändelser och varför alla har lyckats gå upp så mycket i vikt sen vi började 1an. Dock så råkar det väl vara tvärtom för mig. Men vi hade mysigt!

Var även på massage med V igår, sååå sjukt skönt, nu är min rygg helt uttömd på dumma och onda knutar, men sorgligt nog så kommer de vara tillbaka om 4 veckor ifall jag inte är beredd att lägga 700:- på en ny massage om 2 veckor, och det är jag inte beredd på. Way too much, tyvärr! Visst hälsan går först, men inte den här gången, får se till att stretcha lite mer.

Idag träffade jag Anna på väla vid tre tiden, hittade ett skitfint linne från H&M som jag köpte :) Lägger i en bild senare. ( har förövrigt massa fina bilder på min mobil, men kan inte lägga över dem än, ska låta min bror fixa den där funktionen på min mobil imorgon, kan ju inte ens ta emot mms. :s ) Iaf, vi yrade runt på väla till fem, sen åkte vi ner till stan, där vi träffade upp Emil, Anton, Ivan, Max, Daniella, Tim och Elin, efter det gick vi och spelade laserdome.. haha, jag kom först på 17e plats, andra omgången kom jag på 16e. tss, men ändå hyfsat bra tror jag. När vi hade kört våra två rundor och vunnit över det röda laget, gick vi till Mezo och åt kvällsis, jag åt bakad potatis med tonfiskröra.. mums fillibabba. Gissa föresten vad jag åt till lunch!? Tonfisk. Kommer säkert tröttna på det.

Nu är jag ialla fall hemma igen och har sådär lagom tråkigt då jag är själv. Chaki vill vara med sina vänner utan mig typ. Det är inte så hemskt som det låter. men iaf, kanske får träffa honom imorgon.. har ju inte fått nån kycklingpuss på typ... flera dagar. träffade honom senast i måndags, jag sov över hos honom och han skulle till skolan.. ville verkligen inte gå ifrån honom, men var så illa tvungen. Saknar helt extremt nu. ♥

Nu ska jag fixa lite bilder på linnet, så lägger jag in dem här snart. jubjub.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0