Awesome-balen 2010!

HALLLLÅÅÅ!

Igår/inatt var det balbalbalbal! Det var så himla kul och allt var så fantastiskt roligt! Jag har lagt in en massa bider på facebook, men tänkte lägga in några här också och berätta om min otroliga kvall/natt/morgon!


fix och don hemma! Ida hjälpte mig med naglarna!


Sweethearts <3


klänningen åkte på!


tjejerna kom! <3


Efter vår lilla förfest hos moi, gick vi mot sundstorget!


Där var alla fina! Min Darling kom och kikade på mig. <3


Emelies mamma körde oss till Sundspärlan!
Där vi fick fördrink!


sen började det hysteriska minglet!


Anna kom såklart!


Och Louise :)


Vi fick trerätters.


och vi skålade såklart! Mest för att vi skulle ta studenten, men också för att vi satt vid det vegetariska bordet!


Sen dansade jag och Ivan vår bestämmda BUGG!


Vi drog från sundspärlan och hamnade på tivoli, där festen fortsatte!


Fullt av vackert klädda människor!


Haha, Anna då!


När tvioli stängde, stack vi till Scandlines för att tura!


Jag åt frukost!


Emelie och jag begav oss hemåt vid halv fem!

Det var en helt otroligt underbar och faktastisk kväll, som vi aldrig kommer glömma! Mina fötter värker fortfarande, men det är så himla värt det!
puss, nu är det studentnatten nästa! haha <3

jubjub.

Kommentarer
Postat av: Veraaaa

Du var så fiiin! Vackraste tjejen på balen ;-). Gillar fördrinkskortet! Puss!

2010-05-29 @ 09:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0