Festhelg!

Heeeej. Jag har inte varit hemma så mycket, så jag har inte hunnit uppdatera här. Men nu gör jag det igen! Jo, balen var somsagt helt makalöst rolig :D Var helt underbart att få springa omkring som en prinsessa på fest! ♥ Imo och jag vaknade ganska tidit på fredagen sen, och kunde inte somna om. Jag kände mig pigg hela dagen och på kvällen gick jag till Chaki, och då började jag känna mig trött. Så jag la mig och nappade lite. Seeeen ville Chaki och hans kompisar att jag skulle följa med ut och festa. Trött kan man vara, men festa med sin babe går alltid! ;) Så vi fixade till oss, och stack sedan på förfest hos Tong. Jag satt mest i Chakis knä och drack vodka med cola. uuuh, så äckligt i efterhand alltså. Efter det gick vi till Pascha och dansade. Chaki och jag stannade till 3 sen sprang vi hem i kylan och åt nudlar. Vi somnade nog inte förens 4. Dagen därpå vaknade vi kl 17!!! Helt sinnes. Och jag skulle träffa Emelie. Så jag gick hem och duschade, sen hhämtade hon mig vid 18.30. Vi var på förfest hos Sebbe, urtrist. Sen gick vi ner till Rockbåten. Vid 1tiden gick jag hem till Chaki ♥ En riktig festhelg!


Paschatoalett! (fredags)


förfest hos Sebbe! (lördags)

jubjub.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0