Friday!!!!

Heeej!

Vi har en härlig fredag framför oss. Min dag ser otroligt skön ut. Jag kom nyss hem ifrån Chaki. Jag har ingen aning om hur sjukt många gånger vi snoozade imorse. hahaha, så kul. Jag känner mig ialla fall pigg osv, ska alldeles strax skriva klart ett arbete i religion. Jag hoppar religionslektionen nu på morgonen eftersom att jag ändå bara har kvar detta arbete. Sedan är det shloutt! Känns mycket smartare att stanna hemma och skriva på min dator, än att sitta i skolan en trög timma och skriva för hand, för att sedan gå hem igen och renskriva. Eftersom att nästa lektion börjar kl 14.20

Lunch blir det på Campus, Verisen och jag ska käka tillsammans. Himla mysigt. Hon berättade att det fanns en restaurang där som hade mycket god mat! Spännande. Ikväll ska jag till ChakiVacki igen, och spela tvspel kanske.
helt otroligt jag lyckades vinna över honom på ett bilspel igår.. fast okej, han väntade på mig när jag snurrade runt och krockade i saker. hahahaha.

såhär lät det ungefär hela tiden:
Jag: åååh! fattar inte hur den kan snurra två varv varje gång jag krockar med nåt!!!?
Chaki: Ta det lungt älskling. haha :)

hahaha <3

see u later, jubjub.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0