Hur var din morgon?

I natt sov jag hos Chakris, och imorse vaknade jag vid 6tiden av världens "vindruvs"mage inte alls trevligt. Det var så obehagligt, och jag mådde så illa. Trodde att hela mina inre organ skulle hoppa ur kroppen. Efter en stund hade det lugnat ner sig, och jag kröp ner hos Chaki som själv hade skitont i sin hals. Stackaren har legat och hostat hela natten :/ <3 Han gav mig massage på magen, och jag försökte slappna av... Men efter ett tag kom det tillbaka, och jag rusade hem tilll Veronica för en youghurt-återställare. haha! ^^ Nu är jag hemma igen och har druckit nyponsoppa. så det känns lite bättre nu.! Synd att skolan är utesluten, vi skulle nämligen ha dansträning inför balen på torsdag!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Nu till en annan sak. I fredags em var jag och fika med Eric och Veronica. Vi fikade på Grand Coffee.. Hur mysigt som helst att fika med er!



jubjub.

Kommentarer
Postat av: Vera

Hur mysigt som helst att fika med er också mina finfina sockertoppar <3

2010-05-24 @ 13:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0