Loppan...


Heej!

Idag är det återigen måndag, men jag ska inte klaga då det är den kortaste skoldagen jag har i veckan. Jag börjar klockan 10.10 och slutar 11.30. Ska ha japanska, och efter det ska jag hem till Ida och äta lunch. Efter det sticker vi till Höganäs med bussen och kollar in alla second hand butiker :) ska bli himla mysigt. Skönt att ha något att se fram emot då jag faktiskt känner en viss ångest inför japansklekrionen idag. Det är så att jag ska ha muntligt prov, bestående av ett "tal" nästa vecka, och jag har satt upp dagens lektion för en övning. Jag ska alltså läsa mitt tal innantill för klassen idag. För att sedan nästa vecka läsa det igen, men då ska jag kunna det utantill. Grejen är det att jag inte ALLS är klar med "talet" eftersom att jag fortfarande är osäker på vad jag ska skriva om. För min del så skulle nog en presentation av mig själv vara det enklaste. Men det känns också så trist, eftersom att vi har presenterat oss för varandra 1000000xxxx redan. Men jag får ta och lugna ner mig, gå dit och fråga vad alla andra skriver om helt enkelt. Yumiko är så snäll så hon blir nog inte arg på mig.. hehe ^^ 

jubjub.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0