Prov i japanska.

Hello!

imorse vid 10 tiden hade jag prov i japanska. Det gick jättebra och så vidare. MEN, Yumiko rättade det på en gång och hittade några småfel. Saken var den också att jag behövde ha med 15 kanjitecken också för att få MVG, men jag hade enbart med 9 stycken. Jag sa till henne att jag bara satsade på VG. Då svarade hon- Neeeej, du som är så duktig. du måste få MVG! så sa hon åt mig att göra provet en gång till. typ nästa vecka och så gav hon mig 5 kanji till som jag ska lära mig. Så jag måste plugga in dem, och sedan göra provet en gång till. Känns ganska segt faktiskt. men samtidigt så är det väl bättre att tråka lite till och få MVG i slutbetyg. :)

Efter provet gick jag till stan och mötte mami som hämtade upp mig med bilen. Vi åkte till coop konsum och köpte lunch. Det blev en kvick lunch eftersom att vi sedan skulle iväg och fixa kakel till mamis badrum. Nu är jag hemma igen och har precis pysslat lite med min 2010-bok, snart ska jag träffa mami igen, och därefter blir det en fika med Ida. :) Senare ikväll blir det medelträning med Veronica. En riktig tjejdag.



jubjub.

Kommentarer
Postat av: Vera

Vem älskar inte tjejdagar! Hur mysigt som helst. Jag ska snart fixa mat till mig och Eric och så ses vi på träningen sen. Bäst att ladda ;-). Och så får jag hjälp med datorn, äntligeeeeen! PUSS!

2010-05-17 @ 16:58:11
Postat av: Veraaa

Och såklart ska du satsa på mvg om det är möjligt. Min lilla söta fina niwatorii :-D

2010-05-17 @ 16:59:34
Postat av: mams

Du är duktig så det går säkert bra nästa gång:-)

2010-05-18 @ 23:19:14
Postat av: niwatorii

kanske! :)

2010-05-19 @ 21:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0