shoes-crazy. :s

Hej igen. Wööh, för några dagar sedan kritiserade jag de personer som "råkar" vara skogalna och köper skor så fort de får pengar över. Jag borde inte ha kritiserat dem, eftersom att jag själv "råkar" vara en sådan person. I vilket fall som helst så var jag på väla och fikade med mami i fredags eftermiddag. Vi hade inget speciellt ärende just där, men sprallig som jag var ville jag ta en titt på Nilssons (skobutik) och rätt som det var så hittade jag ett par förtjusande klackar!! haha, ååh, de var så fina och höga. Så efter många provningar hit och dit köpte jag dem. 550:- tyckte inte att det var allt för dyrt. De är mörkblå och blir urfina till mina sommarklänningar!



säg vad ni tycker?! :D

jubjub.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0