Shopping!

Jag är en riktig shoppaholica. Shoppar jämt och ständigt känns det som. Och värst av allt så tröttnar jag ganska fort på mycket som jag köper. Man kan ju aldrig vara helt säker på vilka plagg som kommer bli ens favoritplagg och vilka som kommer hamna längst bak i garderoben liksom?! Idag var jag på stan med mamma efter skolan. Vi gick bland annat och pratade med frisören som ska fixa min balfrisyr på torsdag :D Vi kom fram till att jag ska ha löshår. En frisyr med både uppsatt och hängande hår. åååh! längtar så himla mycket nu! Vi provade även en massa kläder i olika affärer, och jag hittade mycket som jag tyckte var fint. MEN, jag köpte ingenting!!! Så himla bra. Jag hittade ett jättehäftigt linne på gina tricot som jag tagit en bild på. hade varit fint till ljusa shorts i sommar.



Nu ska jag hem till ChakrisVackris!
godnatt, jubjub.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0