Smink.

Smink är verkligen en av de mest beroendeframkallande sakerna.. jag menar jag avskyr verkligen att gå ut utan smink. Även fast att jag kanske gör det någon söndag nån gång. Eller jag vet inte, man kanske inte kan kalla det för beroendeframkallande?
I vilket fall som helst, mitt smink håller på att ta slut och jag är lite halvpank..
I need:

x rouge (gärna stift) som de verkar ha slutat tillverka.
x puder
x "för"salva
x snart även nytt täcksmetgrejs. wääh och smink är så dyrt!
hahaha..

Detta blev ett litet extrainlägg.



jubjub.

Kommentarer
Postat av: Idlein

Åh, tycker det är så fint med sådan sminkning som på fotona. Riktigt 60-tal. Älskar den extra svarta bågen som markerar ögongloben och de ditmålade underfransarna. Skulle gärna gå på en fest där 60's var temat och sminka mig på det viset. Iiihk.

2010-05-12 @ 17:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0