tacokväll!

Heeej! ikväll är jag hos syrris! Vi har ätit tacopaj. Så gott att vi nästan inte kunde sluta äta. ^^ Idag har jag varit hos Chaki, sov över där och så :) kanske blir så att jag sover där i natt också.. får se, han bor ju så nära veronica. Har även hejat på syrris när hon gjorde sin fantastiska insats i springtime 2010. hon sprang en mil på 48.07 skitbra jobbat!! Så nu ska hon banta bort de kolossala mängderna kolhydrater om hon tryckt i sig de senaste veckorna. Snart ska vi kolla på fimen Du levande som kommer på kanal 2. se den ni också vet jag!



jubjub.

Kommentarer
Postat av: Veris 48.07

Tack för allt pepp på springtimebanan, och tack för finelifinfint sällskap ikväll. Ses imorgon på friskis! PUSS!

2010-05-08 @ 23:07:34
Postat av: mams

Ja det var verklingen en bra tid!! Stolt är man som har så duktiga barn i mångt och mycket. Så söta bilder av er. Ni är lika som bär Puss puss jag älskar er

2010-05-09 @ 14:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0