Till hösten osv.

Hej, home again efter en dag med Ajda. Vi åkte som sagt till höganäs för att kolla på loppan och sånt. Jag hittade ingenting. lite småtrist. Köpte dock två paket vindruvor för 8.90/st riiiiktigt billigt! köpte nötter och avokado också. mums! ^^ Senare ikväll ska jag träna med veronica. Känns lite halvbra att träna det sena intensivpasset, då jag troligtvis kommer sova ganska dåligt i natt igen. Sov väldans dåligt i natt. Men det känns ändå bra att träna idag, medans veronica är hemma. trist att träna intensiv själv. blabla och nu till en annan sak!! Nu när jag kom hem så hade papperna från sundsgården kommit och jag blev lite hysterisk av det. Så jag bad pappa hålla tummarna medans jag öppnade.. Men ack nej, jag kom inte in. TRIST! Känns som att detta ändå var ett stort steg mot operahållet. Hur ska jag nu göra? får söka in nästa vår.. men det är ju evigheter tills dess. Antar att jag får söka i andra städer också. Men jag har ju mitt liv här i skåne. Wöööh, mycket att offra för karriären tyvärr. Vi får se hur det blir. Men jag kommer inte gå någon seg Lundkurs till hösten som jag hade tänkt tidigare. Det får bli arbetsförmedlingen, ströjobb och chill ett tag. hehe :s

jubjub till lata dagar. Shit nu måste jag vara aktiv som tusan på AF.


Kommentarer
Postat av: Idlein

Åh, vad tråkigt att höra :C Förstår att det känns trist! Håller mina tummar krampaktigt för att du ska komma in nästa vår! Under tiden hittar du dig säkert ett jobb (om det är det du tänker satsa på) och kan pausa lite från 12 års studier. Du ska se att opera-/skönsångscenen väntar på dig där ute! Håll bara ut så kommer du säkerligen in vid ett annat försök! KRAM!

2010-05-10 @ 19:42:10
Postat av: Niwatorii

Tack för alla tummarna!! :) Det känns otroligt trist att jag inte kom in, men samtidigt känns det skönt att jag fick reda på det redan nu, och inte behövde veta det sent i sommar. Känns skönt att redan långt iförväg kunna planera en aning inför hösten :) Kraaaam

2010-05-10 @ 22:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0