tuesday-day

hej!

Idag har jag haft en bra och må-illig dag. Har haft en fullsmockad skoldag som jag imorse inte alls såg fram emot. Fast när man som minst vill så blir det alltid bra. ouioui!
Nu sitter jag i köket hos systeryster. Vi har druckit en smarrig smoothie som jag tillagade. Ida är också här, och Eric gick nyss. Skulle egentligen ha tränat intensiv vid 18.30 meeeen vi orkar inte. äch, har tränat så mycket ändå de senaste dagarna.. + att jag promenerar överallt och ingenstans.
Vi ska istället traska ned till OJ! och handla mat till syrris och senare ikväll vid 20 drar jag till Chaki där jag ska övernatta. ♥

återkommer kanske senare.
jubjub.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0