Andra november

Redan kväll igen. Känns som det var nyss jag satt och skrev här i min säng. Men det var igår. Jag gick hem till Chaki en stund efter sista inlägget igår kväll. Vi tittade på National Treasure och Jakten på lycka. Åh den sistnämnda är så himla bra!!!! Vi drog några sorgsna och glada suckar medans vi låg och tittade på den. Och var tvugna att krama varandra extra hårt när frun lämnade sin man.. sorgligt sorgligt. När sista filmen var slut var klockan lite över halv två. Och Chaki hade ställt sin väckarklocka på 6. Tror ni att han orkade kliva upp? Nop. Vi sov till elva! Ungefär nån timme senare gick jag till Knutan och träffade pappa och Tomas. De hade varit i Helsingör. Kände att jag ville umgås lite med dem, så vi gick till Fahlmans för en fika och sen gick vi till Dunkers för en uställning. Jätteroligt! Nu är vi hemma igen. Mamma står och lagar mat för kvällens stora middag. Pappa och Tomas springer omkring och plockar med en massa grejer från farmor. Ezzy sitter på sitt rum och jag sitter här. Ska snart ut och hjälpa till med äpple- och kardemummasåsen!

Här får pappa sitt huvud avhugget av giljotin på Dunkers. (på låtsas förstås)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0