At mamas!

Hej! Nu är jag och pappa hos mamma. Mamma är däremot inte här, hon är och spelar bridge. Saken är den att pappa har hjälpt henne med att sätta upp lite tavlor på hennes väggar och så. Och dessutom har Esmeralda tjejmiddag så vi ville låta dem vara ifred! Har precis snackat med Eric på skype en timme. Jättekul att höra ifrån honom. Var nästan 2 veckor sen sist tror jag!! Vi ska bara snacka en gång i veckan framöver, så han inte får alldeles för mycket hemlängtan. ;) Innan mamma åkte till Rödbetan åt vi lite kvällsmat här. Jag fixade iordning en sallad till maten och tyckte att den blev ganska fin, så jag fotade den. Ni får även en bild på mina höstskor som jag köpte förra hösten. Älskar dem och detta är typ första dagen jag använder dem på ett långt tag.



Mobiler och webcams ger ju inte direkt världens bästa bildkvalité men jag hoppas att ni förstår att salladen såg lite mer apptitlig ut i riktiga livet.

hej svej i lingonskogen.


Kommentarer
Postat av: mami

Du hade gjort en jättegod sallad Mums

2010-11-07 @ 23:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0