Day 03

Day 03 – Your parents

Mamma och pappa har alltid varit viktiga personer i mitt liv. Båda ställer upp för en när man behöver dem som mest och de är omtänksamma och snälla. Pappa har alltid varit lite av den som kan fixa och "trolla". Om det är något som man behöver men som inte går att fixas så kan han ändå på något lustigt sätt komma på en lösning. Han vet så himla mycket också och skojar alltid om saker. Så himla söt. ♥ 
  Mamma är min shoppingtvilling! Att göra stan med henne är så himla roligt. Och hon kan lära en att sy och laga mat. Hon är en sån som man kan berätta allting för utan att det känns konstigt och pinsamt. så söt ♥ 

Man kan nog säga att mamma och pappa inte bara är mina föräldrar, utan även mina fina små vänner. ♥

Kommentarer
Postat av: mami

Och du Emilia med dina syskon är världens underbaraste barn. Finare och sötare kan man inte ha. Jag älskar er !

2011-01-06 @ 01:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0