Day 06

Day 06 – Your day

Jag önskar att jag kunde skriva att jag haft en helt underbar dag, med massa skoj och mysigheter.. men nu råkar det vara helt tvärtom!

Igårkväll gick jag hem till Chaki, som jag inte hade träffat på hela helgen.. längtade ihjäl mig. Och vi hade så mysigt så mysigt.. Men vi somnade ganska sent, ungefär 3 tror jag klockan var.. Eller först somnade vi klockan 22, sen vaknade vi vid 12, sen var det lite sådär halvt sovande, halvt vakna, och till sist somnade vi klockan 3. Olyckligtvis vaknade jag av att min mobil ringde klockan 5. Jag tänkte vem i helsike kan det vara som ringer vid den här tiden? Sen förstod jag... Mary... min chef... och mycket riktigt var det så... jag skulle jobba... Jag kunde nästan inte hålla ögonen öppna... och jag ville verkligen inte gå ifrån Chaki som jag knappt hunnit träffa... men jag gick hem ändå såklart, åt frukost, tog en snabbdusch, sen körde pappa mig till Zoegas... Där har jag tillbringat större delen av min dag. Nu är jag trött, och har lite ångest över att jag ska dit imorgon också. Det är tyvärr så det är... Trivs inte så bra med dessa arbetstider... jag menar, jag går dit när det fortfarande är mörkt och jag slutar när det hunnit bli mörkt igen...
Efter jobbet stack jag till pappas jobb, när han sen slutade vid 4 åkte vi till Auktionskammaren för att hämta två tavlor med mamma. Efter det handla mat på konsum, hem, äta, duscha, fotbad, dator, blogg!

Kom dessutom på att jag skulle varit hos läkaren imorse.. Det är andra gången jag missar just det läkarbesöket.. Jag håller på att bli senil.

Kommentarer
Postat av: Ida

Förstår att det är trist att gå från mörkt till mörkt. Men det betalar sig nog sen, när det klirrar till i kassan! Du hittar säkert något annat och innan du vet ordet av har du kommit in på någon rolig skola/utbildning :) Kram kram! Tack för fin helg!

2010-11-29 @ 19:59:40
Postat av: Niwatorii

Precis, det gör ju det sen efteråt. Sökte lite annat nu ikväll och så. Känns bra! Hoppas du hittar något snart du med!!!



Längtar ihjäl mig till utbildning. :)



Tack själv för otroligt fin helg, jag bordeskrivitom en av de dagarna istället! Kram

2010-11-29 @ 20:44:20
Postat av: Eric Bornestav

kan tänka mig att det är riktigt tråkigt att jobba i mörker och sen komma ut till mörkret för att spendera resten av dagen i det, men det är ju inte så konstigt när solen går upp klockan 10 och går ner vid 4 tiden så du får stå ut som jag får stå ut med att sakna alla er där hemma! haha! :)

2010-11-29 @ 22:06:30
URL: http://ericbornestav.blogg.se/
Postat av: niwatorii

ja trist som in i. är glad att jag inte jobbar så mycket dock! :)

2010-12-01 @ 21:04:07
Postat av: mami

Vi får verkligen hoppas att du kommer in på en utbildning till hösten

2011-01-06 @ 01:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0