Day 2

02. Your first love.

När jag var riktigt liten, om det nu räknas, var jag lite småförälskad i Klas Klättermus. Jag tog ofta på mig lillebrors mushatt och försökte leva mig in i hans värld.  

När jag gick på dagis, umgicks jag varje dag med en kille som hette Erik. Jag tror inte att jag någonsin var kär i honom. Han var mer som min bästa vän. Jag minns att han sa till mig att jag var fin i uppsatt hår. Och jag kan än idag glädjas åt dem orden. Tycker att det var himla sött att en pojke i 4-5 år sa så till sin tjejkompis. 
  Men när jag gick i första klass var jag kär i en kille som hette Pontus. Han hade brunt hår, var kanske längst av killarna i klassen och vi satt bredvid varandra i klassrummet hela första året i skolan. Bestämmda platser alltså. Han var inte kär i mig och fick nog aldrig reda på att jag var det i honom heller. Han var, om jag minns rätt, tillsammans med Jennifer. en av klassens "sötaste" och "tuffaste" tjejer såklart!! så som det nästan alltid är. 

Efter alla dessa små och mindre små kärlekar genom åren är jag glad att alla gått åt skogen för annars hade jag inte varit tillsammans med Chaki idag <3 

Det var det hele.  

Kommentarer
Postat av: Eric Bornestav

dåligt att du inte uppdaterade tidigare... haha :)

2010-11-24 @ 23:36:34
URL: http://ericbornestav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0