Drömhalsduken

Hej! Här kommer ännu ett inlägg där garn är inblandat, hoppas det inte är tjatigt!
Jo det är så att jag har börjat sticka en halsduk! I onsdags efter sånglektionen som jag har på Söder, gick jag till en garnaffär som ligger precis intill ABF-huset! Jag skulle egentligen bara köpa det där lila garnet till toffsarna, men det blev lite mer än så, hihi! Jag köpte ett lager fint garn i rosa/vita nyanser och även stickor tjocklek 10! Så nu ska det stickas.



Jag använder tre olika garn samtidigt så att halsduken ska bli tjock och mer levande!
Färgerna som jag använder är laxrosa, ljusrosa och gräddvit. Lite Marie Antoinettekänsla!!!!

(olyckligtvis har maskh********a hakat upp sig nu, så jag måste be mamma om lite hjälp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0