Frisyr.

Härom kvällen när jag var hos min pojkvän såbad jag honom att klippa mitt hår! Det blev så jädrans bra. Gå ifrån att ha betalat över 590:- till 270:- till 0:- kan ju bara inte bli bättre. Eller hur? Ska visa bilder!



okej, det syns inte jättebra såhär. Men han har klippt det mer rakt. pyttelite längre framtill på BÅDA sidor, och inte bara på ena sidan som det var innan. Funderar på om vi ska ta bort de toffsarna också. Men det känns bra att längden är den samma både på vänster och höger sida, samt bak! Känns inte längre som en utväxt frisyr.


Kommentarer
Postat av: mami

det blev jättefint!

2010-11-23 @ 01:49:07
Postat av: mami

det blev jättefint!

2010-11-23 @ 01:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0