2010-10-12

Hej!

Just nu undrar jag hur mitt liv kommer se ut om ungefär två veckor. Som ni vet jobbar jag varje veckodag. Är en söt liten städerska som går upp halv fem på morgonen. Jag trivs inte så bra med det. Inte bara jobbet som så, utan för att jag faktiskt måste gå upp så himlans tidigt. Det känns inte riktigt okej faktiskt. Försöker komma på vad jag vill göra istället och jag borde börja söka andra jobb nu, annars måste jag tacka ja till nästa städjobb. Jag vet att jag inte borde klaga ett endaste dugg. Jag ska vara glad över att jag har ett jobb. det är så många ungdomar som går arbetslösa. Men jag känner faktiskt såhär. Och jag känner mig inte precis pigg någon tid på dygnet tyvärr. Jag lägger mig kanske en aning för sent, men absolut inte senare än 23. Borde testa att lägga mig 22. Nej, nu ska jag åka till Chaki.

En sak till. Om jag inte jobbar om två veckor tänkte jag gå en sykurs!


Kommentarer
Postat av: mami

Du och jag kan sy tillsammans Det blir kul

2010-11-08 @ 00:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0