2010-10-13

Halloj! Sitter och har ont i näsan när jag andas. Känns inte okej, men vad ska man göra annat än andas och bara vänta tills det blir bra? Ingenting. Hoppas att det går över snabbt i alla fall och inte blir värre. Har inte lust att bli sjuk nu när vi ska till farmor på fredag. Har haft en ganska lugn dag. Har varit ända sedan jag gick upp i morse. Men har ändå inte tagit en tupplur. Dumt, för nu kommer jag vara jättetrött när jag är hemma och Chaki och ska kolla på "Nyckeln till frihet". Jobbandet idag gick fort, tänkte inte så mycket på hur trist det var så jag bara körde undan. Skönt! Har inget speciellt att bjuda på, men ni får fyra uppiggande webcambilder som jag tog för några minuter sedan!

jubjub och godnatt!



blev bara värre och värre miner! godnatt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0